Üzemszünet Creative Commons License 2024.04.23 -4 20 485282

A vidéki vasútvonalakon , elég lenne a sebességet 80 km/ó  feltornászni és legalább 2 órás (de álom szinten az 1 órás) ütemes menetrendet állandó csatlakozásokkal létrehozni, és megtelnének a vonatok(még ha kint vannak a település szélén a vasútállomások akkor is). Látható, hogy főleg a fiatalok körében nagyon népszerű a vasút.

 

Erre jó példa az ötös vonal , évtízedekig csak rombolták a rosszabbnál rosszabb menetrendekkel , egész addig míg személyforgalmi szempontból be is zárták (elüldözték az utasokat).

Egyszer csak valaki (VD) kapott egy szikrát, és 2 órás ütemes menetrenddel és jó csatlakozásokkal láss csodát (még a "magas" színvonalú BZ-k, alacsony peronok , városszéli vasútállomások ) ellenére is egy pillanat alatt népszerű lett a vasút .

És ez nem került csilliárdokba , csak egy kis hozzáértés , és foglalkozás kellet a dologokkal.

 

Persze ha ez a tendencia folytatódik amit most visznek. ( járműbeszerzés nulla, pályafelújítás , karbantartás semmi ,ezeken a vonalakon teljesen ellehetetlenül a személyszállítás).