AndLivedHappilyEverAfter Creative Commons License 2024.03.27 0 0 151233

Asszem nem vagyok túl szerencsés technikai termékekkel. Most például három fül/fejhallgatóval vagyok így:

Sony fejhallgató - 5 hónapos, garanciába próbálom visszaküldeni nekik, mert egyre büdösebb műanyag/kemikália szaga van és elkezdett ragacsosodni/lebomlani a műanyag (5 hónap után). Azért lévén hogy ez a bluetoothos fejhallgatós termékvonaluk csúcskészüléke, többet várna az ember...

Anker fülhallgató - 4 hónapos, garanciába próbálom visszaküldeni nekik, mert olyan mintha kipukkadt volna a membrán vagy ilyesmi (pedig nem hallgattam hangosan sosem), zizeg az egész több frekvencián, használható, de a zenei élmény hát... gáz... Azért 4 hónapnál tovább bírhatta volna...

OnePlus fülhallgató - 13 hónapos, lejárt a garanciája, szóval így jártam vele. Tökéletesen működik, csak éppen minden egyes alkalommal amikor tölteném, egyik vagy másik fele elfelejt töltődni, és resetelni kell. Aztán van hogy még egyszer, és még egyszer. Eddig a csúcs 6 resetelés volt hogy végre töltődjön. Gondolom hamarosan bedöglik végleg...

Mindegyik márkás, és felső/középkategóriás, és nem éppen olcsónak mondhatók... Legközelebb lehet hogy 8 fontosat veszek a Temuról, pár hónapot azok is kibírnak gondolom...

De lehet hogy igazatok van, és vonzom a xar/hibás termékeket. Ha lizingelek egyszer elketromos autót, tuti én leszek a százezerből az egy akinél kigyullad LOL