A cukrásznak, cipésznek, kertésznek nem kellett tudnia a hazai haszongépjármű kereskedelem ügyeiről.
Még a közlekedés mérnökök kb. 90%-nak *** se kellett ezt tudni.
A gépjármű üzemi szakosok, leánykori nevükön forgalmi- kereskedelmi szakos közlekedési üzem-mmérnököknek és közlekedési mérnököknek viszont tanítottuk.
Azon kívül a már kevésbé ismert de akkori jelentős társasági (vállalati és szövetkezei) befolyással rendelkező pár ezer fős Gépjármű előadói csapatnak is tanítottuk, lévén ők voltak a beszerzők.
Akinek a hiány gazdaság azt jelentette, hogy (valóban) nem volt kapható 44 fajta farmer nadrág hanem csak 3 fajta, azt nem kell, hogy érdekelje a Csepel autó sorsa.
De aki ír róla, legyen az firkász vagy hozzászóló, az nézzen már utána mielőtt megszólalna.
-------------------------------------------
** = Közlekedés mérnök = gyűjtő fogalom.
Talán nincs is olyan ismeret mely minden részterületre igaz.
Hiszen a :
- repülőgép vezetőtől,
- a hajógépészen át,
- a trolibusz üzemeltetőig
vagy 40-50 részterületet fed le.