Azért azt ne feletjsd el, hogy azok az egri és gyöngyösi IR-ek a megszüntetett hatvani személyeket is pótolják, amik korábban dupla Flirttel közlekedtek. Ez már nem az az IR, ami a 2016-os flirtösítéskor volt, amit sokszor szóló Flirttel adtak ki a korábbi csíkos inga helyett "jóvanazúgy" alapon. Egy 9 órási KISS meg nem hiszem, hogy sokat segítene a reggeli kunszentmiklósi csúcsidőben. Nyilván járnak KISS-ek délelőtt meg hétvégén is mindenfele, hiszen valaminek járni kell akkor is, de hát mit csináljunk? Állítsuk félre őket a tárolóra, aztán járassunk mindenhova szóló Flirtöt, ha van? Még így is jobb egy délelőtt kihasználatlanul járó energiatakarékos KISS, mint egy mozdonyos vonat.
Amúgy meg összerántanak néhány csíkos inga szerelvényt a 150-esre, aztán kész. Aztán ha máshonnan hiányzik, ott meg elszaladgál helyettük sima V43-as kocsikkal, pl. Püspökladány-Záhony, Szolnok-Hatvan. Csak pénz kérdése, hogy feltámasszanak néhány rothadó Szilit meg kocsit.
Esetleg a kunszentmiklósira rádobják a Flirtöt, én speciel nem bánnám, ha pl. a Cívis IR-re meg menne helyette egy 5-6+1-es csíkos inga, amire végre fel is férnének az utasok. Én mondjuk az egrire is elviselném, de az már más téma. 26 perces gödöllői menetidőt az nem fog produkálni, az biztos. :D