Chalez Creative Commons License 2024.03.26 0 0 18785

Szia,

 

Az nekem is meglepő volt, hogy se a márkaszervizben se a Renault magyarországi " főhadiszállásán" se ismerik ezt a dolgot. De nem csodálkozom már semmin, nagyon elismert szerelőktől, mérnököktől hallottam már nagyon nagy hülyeségeket. 

Egyébként a termosztát kényszerített nyitása nagyon gyakori a modern motoroknál. Általában hőpatronnal oldják meg ami a termosztát mellé van építve, ami ad egy hősokkot a rendszernek, és egyből nyit is.

 

Az akku dolognak érdemes utána járni egy jó autóvillamosságisnál, mert 5-6 évig ki kell bírnia, hacsak nem túl sok a napi indítgatás, mondjuk, ha ovijáratnak van használva az autó. Azt azért érdemes szem előtt tartani, hogy egy indítási folyamat után 20-30 perc folyamatos töltési üzem kellene , hogy a felvett áramot visszatöltse a generátor. Ha ez a töltési idő nincs meg nap, mint nap, akár többször is akkor könnyű lenullázni az akkut 2-3 év alatt; a gyakori indítgatáson kívül általában a töltési hiba szokta hazavágni az akksit még.

Előzmény: Black11 (18784)