Szia!
Én nem emlékeztem erre a visszahűléssel kapcsolatos korábbi beírásodra, de lehet csak átsiklottam fölötte.
Akár még így is lehet ahogy leírtad, nincs okom kételkedni benne, csak akkor az a nagy kérdés, hogy a márkaszervizekben miért nem tudnak erről.
Akárhányban kérdeztem korábban mindenhol igazából csak a vállvonogatásvolt a válasz...
Egyébként a Nissanokban sem foglalkoztak a vízhőmérő hozzáprogramozásával, láttam a Youtube-on olyan Nissanos gyorsulási videót ahol ugyanígy visszaesett az analóg! mutató mint nálunk.
Mindegy emiatt nincsenek álmatlan éjszakáim.
Az akku miatt viszont igen, nekem az első akku 2,5 évet bírt, a második ( szintén gyári ) meg 3,5-öt.
Ezt azért keveslem.
Töltés van rendesen.
Az akkufesz általában 12.2 V körül van ( nyilván álló motornál értem ), ezt egy kicsit kevésnek tartom, akkus oldalakon legalább 12,5 V-ot írnak jónak, alatta fokozódik a szulfátosodás.
Ha esetleg valaki(k) tud mérni nyugalmi akkufeszt, nálatok mennyi?
Gondoltam mérek egy nyugalmi áramfelvételt is, hátha valami folyamatosan szívja az aksit... ( de újkora óta? )
Majd valamikor megejtem...