www.octinfo.com Creative Commons License 2024.03.19 0 0 110447

prohardver fórumon egy, tippre az Audi gyárban dolgozó illető írja, hogy 1,5 évente cserélni KELL a G13-mat. Amit 2015 körül vezettek be. A G12 Evo-t pedig 2019. 28. hetében (tehát a 2020-as modellévvel).

Ez elég konkrét, ehhez képest - már megbocsáss az ismerősöd miatt - a márkaszervizeske lóf.szt se tudnak!

 

És ez nem először derül ki számomra se a VW, se Hyundai viszonylatban. Suzuki dettó.

Nem tudnak és nem is akarnak tudni semmiről! Úgy egyszerűbb minden.

 

Novoth Tibor mondta egy pár hete egy interjúban, hogy amikor márkaszervizben dolgozott, a főnök úgy nézett rá mint egy ufóra, amikor megkérdeztem, haza lehet-e vinni a szerviz doksikat? Mert ott olyat nem szoktak.

 

Hyundai esetében a saját autóm gyári rádiójának hibájával kapcsolatosan semmit nem tudtak, pedig állítólag a tudásbázisban is keresték. Én megy egy horvát fórumon megtaláltam valakit, akinek már fél évvel korábban úgy javították, hogy a gyár által módosított új rádiót rendelték meg. Akkor a magyar szervizhálózatban dolgozó munkafelvevő miért nem tud arról, hogy a gyár már legalább fél éve rendelhetővé tette a módosított elektronikájú rádiót? No? Vajon miért?

 

Szóval előbb hiszek el minden infót a fórumokon, mint a (magyar) szervizhálózat bármely szervizének.

 

Engem igazol az is, hogy ha valak veszi a fáradtságot és megtanulja egy márka dolgait, özönlenek hozzá az ügyfelek, akiket a márkaszervizek lepattintanak, vagy akik előtt csak simán pingvineznek mert halvány lila f.ngjuk nincs arról, hogy mi a hiba és egyszerűbb lepattintani az ügyfelet, mint utána járni miközben minden infó elérhető számukra. Ennek ellenére az ügyfélnek kell kinyomozni, nem annak, akit ezért fizetnek.

Előzmény: Barangolo55 (110441)