Csufi15 Creative Commons License 2024.03.12 0 0 173978

A leírásodból azt vettem ki, hogy a gyújtáson kívül a karbival foglalkoztál.
Megpróbáltad amiket írtam?

 

Vedd le a fekete műanyag "légszűrőházat" és sztenderre állítva működés közben amikor csutkára húzod neki, akkor injekcióstűvel nyomjál neki finoman folyamatosan benyát vagy féktisztítót a szívótorokba . Ekkor változott valamit?  Felpörög, vagy ledadog?

Ha dekompressziós szelep van a hengerfejen, akkor lehet hogy annak a tömítése nem zár rendesen.

 

Kipufogódobot vedd le és úgy indítsd!  A kipufogócsövet hagyd rajt, csak a dobot vedd le. 2 csavar meg egy hollander. Ilyenkor könnyebben indul? kipörög jobban? 

 

 

Gyujtásbeállítás: https://www.youtube.com/watch?v=cHMxQxt6eZ8 

Én is így szoktam, simán megy ilyenkor.  Ha nincs bevágás az alaplapodon, akkor valószínű utángyártott.

 

Rúgásra már indul, vagy még mindig fúrógéppel kell indítani? Amikor leáll, akkor utána könnyen átfordul, könnyen újra indítható? Nem szorul?

Ha kiveszed a gyetyát és befogod ujjal a gyertyanyílást, akkor érezni az erős komressziót?

 

Amikor leáll, milyen a gyertyakép? Benzines, száraz, kormos trutymós?

Friss benzinnel próbáltad? Hányas keverék van benn? Jön füst rendesen a kipufogó végén? Ha odatartod a kipufogó végéhez 10cm  a tenyeredet "megüti" erősen a kipufogógáz a tenyeredet? (kipuforendszer járatainak szűkülése az évtizedek alatt  lerakódott olajkoksz, trutymó miatt) A teljes kipufogórendszer kiégetése disznőpörzsölővel - a leömlőcső, a dob és a furulya összes járatának-  tisztítása csodát tud okozni, ettől meg szokott táltosodni a gép.

Gyenge kompresszió: tömítetlenség:  dekompresszor, karburátor és a szivótorok között, hengerfej, hengertalp, szimmeringek, két blokkfél közti tömítés, kopott gyűrű, kopott dugó.

 

Ha a kipufogót leveszed és azon kívül minden jó /gyújtás, üzemanyagellátás, tömítések/ és mégsem megy, akkor már csak a szimmering marad.  Szemrevételezéssel meg kéne nézni, hogy a gyújtás oldalon nincs-e olajfolyásra utaló jel, mert akkor valószínű szimmering problémája lehet. De én ezt a verziót hagynám utoljára. 

 

 

 

Előzmény: 1413 (173977)