Fizolti Creative Commons License 2024.02.24 0 0 26621

Tripla FLIRT Ferencvárosnál szétcsatol, egy egység megy KőKi-re a debreceni és a szegedi kapcsolatok miatt, a dupla pedig Kőbánya felsőn át halad Pilisvörösvárra

 

A jelenlegi szabályozási környezet és infrastruktúra nem kedvez a gyors össze- és szétcsatolásnak. Annyira időigényes hogy, amíg egy ilyen művelet mindennel elfoglalna Ferencvárosban egy-egy átmenő fővágányt, igazából az se lenne  érdemben nagyobb veszteség, ha a Ferencváros-Kelenföld állomásközt is külön-külön tennék meg (vagy fordítva: nem nyernénk azzal kapacitást, ha Ferencvárosban lenne akadás).

Természetesen ezen is javítani kéne, de az már több oldalon drága és időigényes átalakításokat igényel, nem ez az ideális környezet, hogy ezzel kísérletezzünk. 

 

(Akkor lehetne ilyen folyamatokat jó irányba terelni, ha egy alapból megvalósuló nagyobb projektbe sikerülne jól beletenni egy ilyet: újonnan létesülő Tramtrain, komolyabban átépülő sok irányba szétágazó vonal, esetleg HÉV). 

 

- - - 

 

Ez a "találkozási tilalmas alagút" honnan jön? Meg a kézi állítású váltók? És mi is lenne a KÖFI egy olyan szakaszon, ami az átépítés után alapból egy-egy nagy elágazóállomás területét képezné? 

 

 

Előzmény: farigó82 (26617)