nem lehetett rossz állapotban.))
---------------------------------------------------------------------------------------------
biztosan nem volt rossz állapotban.
Úgy kb. 1975-től elég sűrűn előfordult - ami azelőtt nem nagyon volt akövös- volános divat- hogy egy gyári új IKARUS (211 vagy 266, 280, ) odakerült valahová egy megyei volán egyik falujába helyközi járatra, és 8-12 év után onnan selejtezték.
Magyarul egész életében azt a - fordájába tartozó - 4-5 járatot járta, azonos környéken.
Négy-hat állandó buszvezetővel és persze a szabadságos beváltókkal.
Eltelt a 8-12 év és még kilométer se sok volt bennük, hisz ezek a buszok ritkán futottak napi 300 km-nél többet.
Sőőőt.
Sok volt köztük amelyik hétvégente nem is járt.
A Jósvafői IKARUS-311 azért is volt icirit furcsaság mert amikor készült (1971-ben) még ez nem volt divat.
De ez a kocsi - gazdája elmondása alapján - valamiért az élete első napjától ott járt Jósvafőn addig amíg üzemben volt.
Azt mondta a gazdája, hogy a miskolci kollégák elhozták Fehérvárról (nem Ő).
Kb. egy hétig állt Miskolcon.
Nem járt sehová.
Majd, a váltótársával egy akkor már nagyon idős bácsival, berendelték őt is Miskolcra és minden ünnepélyesség nélkül átadták nekik.
Ők hozták haza Jósvafőre üresen.
A két ráncajtó végig működő képes volt.