F.V.Zsolt Creative Commons License 2024.01.21 0 0 2167

Szervusztok!

 

Egy 2017 februárjában gyártott Lada Vesta sedan lux (Kátya) tulajdonosa vagyok, új autóként vettem. TPMS hibával küzdök a téli kerekek felszerelését követően. A kecskeméti egykori márkaszervízben nem tudták a speciális eszközzel betanítani a szenzorokat, mert nem tudott az elmondásuk szerint a szerverre felcsatlakozni.Elmentem egy gumis céghez, ahol bekalibrálták, azonban néhány kilométer megtétele után ismét ég a hibajelzés.Megpróbáltam a jobb oldali bujuszkapcsolóval a számítógépen beállítani a set tp menüben a guminyomást, de szintén néhány km után előjött a hibajelzés.

 

Az autóra szükségem van, munka és a sok utazás miatt, áprilisban lejár a műszakija.Olvastam, hogy Másnak is volt hasonló problémája.Segítsetek kérlek abban, hogy mielőtt visszamegyek a gumishoz, tudnátok valamit tanácsolni vagy javasolni, hogy hogyan lehet megoldani a TPMS beállítást?

 

Tudnátok esetleg egy normális autószervízt ajánlani Komló vagy Kecskemét környékén, ahol megoldják a problémákat és nem küldenek el azzal, hogy nem tudják megcsinálni?

Van tapasztalatotok a szatymazi Avtolada Kft.-vel kapcsolatban? Üzembiztosan tudnak alkatrészeket rendelni és biztosítani? Ha az Avtolada Kft. nem, akkor tudjátok esetleg, hogy honnan lehet alkatrészeket rendelni? Azért kérdezem, mert a kecskeméti egykori márkaszervízben folyamatosan a szankciókra hivatkoztak, hogy nem lehet Lada alkatrészeket szerezni.

 

Köszönettel és üdvözlettel: Zsolt