cobra46 Creative Commons License 2024.01.18 0 0 73022

Szia!

 

 

A világért se akarnék vitát---fölöslegest meg  plane nem gerjeszteni....,"Megnyugtatási próbának "megkellene mérni egy pl egy abszolult hagyományos savas akkumlátor  feszültségét pl egy régebbi japán akkumlátoron---,ahol 8-10 éves akksik általában még üzemelnek....

 

Lehet hogy jobb volna az emlitett pl" 13,8 -14,1V" töltés----,ha ez ténylegesn mindig és minden körülmények közt megvan..,viszont 99% hogy minden szabályzó .,ha uj ha utángyártott ennél többet fog tölteni!!!       Ezért pénzkidobásnak gondolom a cseréjét...

 

Ha csak egy vezeték van a generátor két tűs szabályzójában  akkor az "L"-----nincs motor ECU felügyelet 

 

Ha mindkét  vezeték bevan bekötve akkor L és D..., ez esetben van a motor ECU által vezérelt "smart" töltési rendszered..,

 

A tényleges szabályzást ez esetben is a beépitett szabályzó végzi , de müködése a motor ECU által vezérelve-felügyelve..,

 

Nagy márkáknak mint BANNER-BOSCH stb nem kell eleve nagy bizalmat adni-----,szerencse és egy jó AKKU kelhet.....

 

üdv

 

 

 

 

Előzmény: Papalac (73021)