Patreides Creative Commons License 2023.10.25 0 0 57710

Amikor még a régi helyen volt (akkor még Elmü), a földszinten, az ember odament, nyomott az automatán sorszámot, várt, sorra került, ügyintézett.

A rezsicsöki csökkentése idején már az emeletre költözött MVM irodára ki volt írva, hogy csak előzetes időpontfoglalással... Legyintettem, fordultam vissza, ha egyszer elérném telefonon őket időpontért, akkor már az ügyet is elintézhetném velük, nem kellene időpont... csak nem voltak elérhetőek.

Aztán egy jól kiválasztott napszakban, egy telefonszámon mégis elértem őket, tíz perc alatt lerendeztük az ügyet, de továbbra is mindenhol azt hallottam, hogy telefonon nem eléretők... Nekem ezek szerint szerencsém volt.

Szóval, ha elköltöznek, megszűnnek, nekem egyelőre mindegy, eddig se jutottam be oda, nem kellett.

(Az új, mesterségesen létrehozott, OTP-konkurens "szuperbank" is mit csinált? Felzabálta a kisebb bankokat, és most sorra zárja be a fiókokat, az országnban most talán hatvanat, de még az ATM-ek egy részét is megszünteti, az ügyfélbarát átalakítás jegyében, nyilván.)

Az MVM remélhetőleg olyan szintre fejleszti a telefonos és internetes ügyfélszolgálatát, hogy nem is lesz szükség személyes ügyintézésre. Remélhetőleg.

Előzmény: KKXVII (57708)