progee Creative Commons License 2023.09.06 0 1 203

Egy alaplapot vásároltam számlára. Az alaplap kibontásakor tapasztaltam, hogy a processzor foglalat sérült. Telefonon azonnal hívtam az ügyfélszolgálatot, ami semmire sem való. Írtam levelet, majd visszaküldtem a terméket. 6 hét múlva megírták, hogy mivel számlát kértem és fizikai sérülés található az alaplapon ezért nem áll módjukban sem a csere sem a javítás. Miért nem készítettem kamerafelvételt a kibontásáról (Mert az annyira életszerű) Persze Ők sem készítenek felvételt az áruk elküldéséről. Az alaplap doboza semmivel sem volt lezárva, az alaplap fóliája is csak egy celluxcsíkkal. Felvetettem, hogy valamelyik kollégájuk, vagy a beszállítójuk egy embere kibontotta és megsértette, de szerintük minden kollégájuk korrekt (Mint a pizzafutár aki leeszi a liftben a pizza feltétet), képzelem mennyire utánajártak, hogy ez megtörténhet-e. Több mint 60.000ft-ot buktam rajtuk és 6 hét várakozást.
Soha többé nem vásárolok ettől a bolttól!
Minden válaszukat úgy kezdik az árúkeresőn, hogy "Tisztelt Ügyfelünk!", de nem tisztelnek ezek semmit csak a pénzt.
Tanácsom, hogy ha számlára vásárolsz tőlük, kamera előtt bontsd ki és teszteld amit vettél, mert ha rossz, így jártál!