Részlet a 140-es vasútvonal átépítésének tervéből, amely lényegében a 135-ös, 136-os és 140-es vasútvonalak szegedi szakaszának fonódását írja le.
Az első ütemben épülő infrastruktúra fekete betűvel. A második ütemben épülő dolgok kék betűvel.
Az 5-ös úttól a végpont felé minden vágány bontása egészen a Tompai Kapui útig. (Igen, a most megépült 136-os is.)
5-ös úttól BP felé a vágányok bontása és a felsővezetéki rendszer bontása körülbelül egy kilométer hosszan. Kivétel a 136-os vágánya, az marad.
Új vágányok UIC60 sínrendszerrel.
A 140-es vonal jobb vágánya kábé a jelenlegi helyén épül át. Új bal vágány épül Kiskundorozsma és Szeged között, tervezési sebesség mindkét vágányra 160km/h.
A 135-ös vágánya a város felé három-négy méterrel elcsúsztatva épül a 140-es új vágánya miatt.
Szeged-Kecskés vasútállomás
Négyvágányú vasútállomás a kecskési útátjárótól Szeged felé eső oldalon.
1.vágány (város felé eső oldalon. 135-ös vonal megelőző vágánya, 80 km/h)
1-2 vágány között "A" peron SK55, első ütemben 160m (350 m) hosszban. A tervrajzról nem tudtam lenézni, hogy fedett lesz-e.
2. vágány (Átmenő fővágány, A 140-es vasútvonal bal vágánya) 100km/h
Életvédelmi kerítés
3. vágány (Átmenő fővágány, A 140-es vasútvonal jobb vágánya)100km/h
3-4 vágány között "B" peron SK55, első ütemben 160m (350 m) hosszban.
4. vágány (80 km/h)
A jelenlegi elágazás (405-411 számú kitérők) megszűnnek, tőle a végpont felé néhány vágánykapcsolat megmaradna. Szeged-Rendező és a kikötő felé csak a 3-4 vágányokról lehetne bejárni.
A Szeged felől 136, 140, 135 felé menő forgalom szórását lehetővé tevő új vágánykapcsolatok kecskési átjárótól Budapest felé eső oldalon.
Az állomás picit féltökű. A 135-ről csak az 1-2-3 vágányokra lehet bejárni, a 136-ról csak a 2-3-(4) vágányokra. Szeged-Rendező felé csak a 3-4 vágányok felől lehet menni.
Kecskési aluljáró:
Kétirányú kerékpárút (északi oldal)
1+1 közúti forgalmi sáv (5-ös országút)
hely a városi vasút vágányának (távlati 4-es villamos és szabadkai villamos)
Gyalogjárda
A gyalogjárdáról feljárólépcső az A és a B peronra.
A gyalogjárdáról személyfelvonó az A és a B peronra.
A környéket zajvédő falak védik.