Kedves Dutrancs!
Nagyon szépen köszönöm az ötleteket, ahogy szétszedtük, megtaláltuk a hibát.
Talán hasznos leírni, hátha más is kerül hasonló helyzetbe.
Nos, az történt, hogy ismeretlen okból a regulátor koronás "anyját" rögzítő kis ék, ami két kis csavarral a regulárorra rögzítve, az "elkopott", azt lenyalta a koronás anya.
Az ék nélkül a koronás anya szinte teljesen lelazult, a vezérműtengelyen előrecsúszott, egészen nekicsúszott az adagoló mechanikájának azon függőleges tengelyének ami a deknibe
van rögzítve. Ott a regulátor elakadt (a tengely és a regulátor is sérült kis mértékben, hogy ezek ott összedugták a fejüket). Mivel regulátor miatt akadályozott lett volna a vezérműtengely
forgása, így (emiatt) a főtengelyről jövő hajtás letekerte a blokkról a vezérmű fogaskerekét, oszt egyszer csak ott tartott a fizika, hogy a motor nem indult el.
Mindennek a gondos visszaszerelésével azt gondoljuk, hogy megoldódott a dolog, nagy kár a motort nem érte. Tanulság, hogy a koronás anyát tisztességesen meg kell húzni és az éket is rendesen
rögzíteni kell.
Üdv mindenkinek,
FMJanos