Csabi_5 Creative Commons License 2022.12.23 0 0 152571

A választ köszönöm. Reagálva az észrevételeidre:
2.: - Ebben a tipusúben nincs úszó és tűszelep, csak egy golyós szelep, ami járó motornál zárja a tankba visszafolyó ágat*, álló motornál kinyit. (*Nem teljesen zárja!)
A sematikus képét megpróbálom mellékelni. (forrás: https://hpvcentrum.hu/kadettklub.hu/extra/pierburg/pierburg.htm )

"Leállás után a feltöltött ac ban lévő benzin belefolyt a hengerbe és innen az olajba."
A motor járása közben a benzingőz leválasztóban a golyó zárt állapotban nem zár teljesen.
Kb. csak annyira zárhat mint az általad említett 40-50 es alapjárati fúvóka.
Mivel ezt a visszaáramlást én balfék módon megszüntettem, ezért leállítás után az AC még adta a nyomást a tűszelepnek.
Mivel a tűszelep átengedett ezért az AC ben lévő benzin megemelhette annyira az úszószintet, hogy előbb a torokba, majd a nyitott szelepen keresztül a hegerbe is jusson belőle. => A gyűrűhézagokon keresztül lefolyhatott az olajba. 
3.: Próbaút közben pontosan ez történt. --> Sajnos.

Előzmény: 409 (152570)