Csabi_5
2022.12.23
|
|
0 0
152571
|
A választ köszönöm. Reagálva az észrevételeidre: 2.: - Ebben a tipusúben nincs úszó és tűszelep, csak egy golyós szelep, ami járó motornál zárja a tankba visszafolyó ágat*, álló motornál kinyit. (*Nem teljesen zárja!) A sematikus képét megpróbálom mellékelni. (forrás: https://hpvcentrum.hu/kadettklub.hu/extra/pierburg/pierburg.htm )
- "Leállás után a feltöltött ac ban lévő benzin belefolyt a hengerbe és innen az olajba." A motor járása közben a benzingőz leválasztóban a golyó zárt állapotban nem zár teljesen. Kb. csak annyira zárhat mint az általad említett 40-50 es alapjárati fúvóka. Mivel ezt a visszaáramlást én balfék módon megszüntettem, ezért leállítás után az AC még adta a nyomást a tűszelepnek. Mivel a tűszelep átengedett ezért az AC ben lévő benzin megemelhette annyira az úszószintet, hogy előbb a torokba, majd a nyitott szelepen keresztül a hegerbe is jusson belőle. => A gyűrűhézagokon keresztül lefolyhatott az olajba. 3.: Próbaút közben pontosan ez történt. --> Sajnos. |
Előzmény: 409 (152570)
|
|