Magyar NaBA Creative Commons License 2022.10.30 0 6 4358

Pályasebesség: 

Kőbánya-Kispest - Gyál: 120 km/h (a vonatok tényleges menetrendi sebessége 100 km/h)

Gyál-Kecskemét 120 km/h 

Tehervonatok számára Kőbánya-Kispest - Kecskemét szakasz egészén 80 km/h 

 

Tervezett forgalom:

Kőbánya-Kispest és Gyál között

96 nappali, 19 esti és 15 éjjeli személyvonat (2 flirt)

48 nappali, 10 esti és 10 éjjeli zónázó vonat (2 flirt)

4 nappali tehervonat

 

Gyál és Ócsa között

48 nappali, 14 esti és 10 éjjeli személyvonat (2 flirt)

48 nappali, 10 esti és 10 éjjeli zónázó vonat (2 flirt)

4 nappali tehervonat

 

Ócsa és Táborfalva között

46 nappali, 10 esti és 12 éjjeli zónázó vonat (2 flirt)

4 nappali tehervonat

 

Táborfalva és Lajosmizse között

48 nappali, 10 esti és 10 éjjeli zónázó vonat (2 flirt)

5 nappali és 1 esti tehervonat

 

Lajosmizse és Kecskemét között

49 nappali, 9 esti és 10 éjjeli zónázó vonat (2 flirt)

7 nappali és 3 esti tehervonat

 

A vasútvonal elsősorban személyforgalmi célú infrastruktúrát kap. A dokumentum ugyanakkor azt írja, hogy kerülő útirányként és katonai igények miatt a megrendelő igényli a tehervonati közlekedés lebonyolíthatóságát is. Meg kell emlékezzek az Inárcson, Örkényen és Kecskemét alsón kifejezetten katonai céllal létrehozandó nagy kiterjedésű katonai rakodókról. Kutya legyek, ha ezeken a helyeken a katonák lesznek a fő ügyfelek. Ezek szerintem körzeti rakodók lesznek, ahol remélhetőleg minél rendszeresebben adnak majd fel az erdészet által kitermelt fát.

Előzmény: Magyar NaBA (4357)