Pályasebesség:
Kőbánya-Kispest - Gyál: 120 km/h (a vonatok tényleges menetrendi sebessége 100 km/h)
Gyál-Kecskemét 120 km/h
Tehervonatok számára Kőbánya-Kispest - Kecskemét szakasz egészén 80 km/h
Tervezett forgalom:
Kőbánya-Kispest és Gyál között
96 nappali, 19 esti és 15 éjjeli személyvonat (2 flirt)
48 nappali, 10 esti és 10 éjjeli zónázó vonat (2 flirt)
4 nappali tehervonat
Gyál és Ócsa között
48 nappali, 14 esti és 10 éjjeli személyvonat (2 flirt)
48 nappali, 10 esti és 10 éjjeli zónázó vonat (2 flirt)
4 nappali tehervonat
Ócsa és Táborfalva között
46 nappali, 10 esti és 12 éjjeli zónázó vonat (2 flirt)
4 nappali tehervonat
Táborfalva és Lajosmizse között
48 nappali, 10 esti és 10 éjjeli zónázó vonat (2 flirt)
5 nappali és 1 esti tehervonat
Lajosmizse és Kecskemét között
49 nappali, 9 esti és 10 éjjeli zónázó vonat (2 flirt)
7 nappali és 3 esti tehervonat
A vasútvonal elsősorban személyforgalmi célú infrastruktúrát kap. A dokumentum ugyanakkor azt írja, hogy kerülő útirányként és katonai igények miatt a megrendelő igényli a tehervonati közlekedés lebonyolíthatóságát is. Meg kell emlékezzek az Inárcson, Örkényen és Kecskemét alsón kifejezetten katonai céllal létrehozandó nagy kiterjedésű katonai rakodókról. Kutya legyek, ha ezeken a helyeken a katonák lesznek a fő ügyfelek. Ezek szerintem körzeti rakodók lesznek, ahol remélhetőleg minél rendszeresebben adnak majd fel az erdészet által kitermelt fát.