A megyeszékhelyen is meglehetősen hasonló a helyzet, bár a ,,Volánbusz Zrt." kiírás azért majd' mindig sikerül.
Összességben, ez a 2014-es nagy kijelzősítés nemigen vált be; tulajdonképpen a billenő elemes EMKE-k megbízhatóbban működtek, pedig ott is adódtak bajok idővel egy-egy szegmenssel vagy a vezérlőegységekkel.
Azon túl, hogy egyes kijelzők mostanra már az olvashatatlanságig pixelessé váltak, a gondok fő forrása állítólag a vezérlő egység megléte (nem megléte - hiánya, vagy hogy elromlik).
Az alábbi egy fehérvári, 2020 áprilisi panasz és az arra érkezett hivatalos válasz; akkor ez már régóta poblémát jelentett.*
Azóta e kijelzők körül a helyzet nem változott a helyi közlekedésben, csak romlott. Azonban az érintett járművek száma meredeken csökkent, mivel Ikarus-ok, Citaro-k kerültek kivonásra időközben. Az ITE-s, ill. facelift Citaro-k és új Conecto-k kijelzői már más hatékonysági fokon operálnak látszólag, habár utóbbiak közel sem 100%-os hatásfokon.
https://jarokelo.hu/bejelentesek/szekesfehervar/59807/busz-jaratszama-nem-lathato
* = (Laikus szemlélő számára, természetesen az egységek javítása, beszerzése sohasem ,,fejeződött be", és az itt hivatalos megtámogatást is kapó A4gyem azóta is egyik főbb, elterjedt jármű-utastájékoztatási módszer 2022 közepén.)