zsekazst Creative Commons License 2022.07.26 0 0 38760

Sziasztok!

 

Nem tudom, van-e még itt valaki, de lenne egy alap kérdésem, viszont benzines gépről, amiben nem nagyon vagyok járatos...

Az alany egy (azaz kettő) 1995-ös 2.0 benzines, 8 szelepes, automata gép, alapjárati szelep problémával...

 

A történet a következő, van az unoka tesómnak 2db ugyanilyen autója, zöld és arany, az arany most pihen, mert tartalék.

Viszont a zöldben bedöglött az alapjárat szabályzó szelep-motor, kinek mi tetszik, átrakták bele a másikból...

Igy az most ismét jó.

 

De kellene a másikba is egy ilyen szelep, mert le akarja műszakiztatni.

 

A B...i-nál volt a rendszerben hozzá Würtemberg, semmi más!

 

Meghozattam, bele tettük, nem tudja rendesen szabályozni az alapjáratot, folyamatosan ingadozik 2000 és 800 között!

A tekercsek ellenállását mérve a gyári Marelli 54ohm, a würtemberg 62ohm volt!

Visszavittem, és lám csudát, az alavázszám alapján bent találtak ERA-t is a rendszerben (én is úgy kerestem a
Web-boltban, de én nem is láttam ilyet), mindegy, elhozattam azt is, kicserélték, de előtte megmértem még a boltban, 51ohmos volt, elhoztam...

 

Tegnap bele is rakódott a gyári helyett, hát mint mondjak...valamivel jobb lett!

Viszonylag gyorsan beáll, de kb 1000-es fordulatot tart!

 

Szóval ez sem az igazi!

 

Mindegy, maradt, megy bele majd Pesten a pihenős gépbe!

 

Ennyi a történet, a kérdés pedig az:

 

-kell-e esetleg, azaz lehet-e vezérlőben, vagy valahol ezt a fordulatot beállítani, módosítani?

 

Eddig mindig a másikból kibontott, használt (talán mindig Marelli) motor került bele és mindig mindegyikkel jó volt, még az meg nem halt...

 

T