Volt anno egy kampány, annak keretében visszahívták a (korai) K12-es Micrákat gyújtáskapcsoló betét cserére. Lehet tudni, hogy átesett ezen az autó?
Külföldi fórumokon is lehet találkozni hasonló problémával, esetenként megoldást is írnak rá, talán Neked is segíthetnek ezek... (saját felelősségre :D )
Szóval egyik delikvens ugyanezen problémával küzdve arra jutott, lakatosokkal beszélve, hogy valószínűleg évek elatt bekoszolodótt a zárzserkezet belseje, így vett sűrített levegő spray-t, nagyon finom grafitport, kifújta, mjad bejuttatta a grafitport a zárszerkezetbe, nagyon pici levegő megint, hogy bejusson a pici résekbe, és kész, neki megoldotta a problémát. (gondolom, úgy lenne a legideálisabb ezt megpróbálni, hogy ki van szerelve a komplett gyújtáskapcsoló...)
Egy biztos, WD40-et neeee! :)