névtelen Creative Commons License 2000.01.06 0 0 303
Ennél illetékesebb fórumot sajnos nem tudok:(
Szerinted hova adjam be, úgy hogy el is olvassák...?

Amúgy milyen jogi akadálya van a feltételes megállónak? Nem értem.... Megáll, de csak ha az utas előtte telefonon jelzi... ebbe mi jogellenes..?

(idealista mód on)
Szerinted az mennyire megoldható (mármint ha a Volánoknál lenne szándék..) hogy a Volánok "cseréljék" egymás között a buszokat, vagy "közösen üzemeltessék": pl: két távoli város közt indul egy egyetemista járat. Mindkettő vasárnap este ok. de vissza? miért ne lehetne az, hogy pl. Egy Pécs-Szeged vonalon, hétközben a busz Szegeden közöz, aztán Vasárnap át Pécsre, jövő héten ott köröz...a nagyjavítást meg midíg az egyik városban csinálnák meg, ott lenne "honos"..
(idealista mód off)

A Szeged-Szombathely Enyingi átszállós dolog a menetrend szerint ölég szörnyűnek tűnik...

Arra, hogy az adott Volán kit enged be a területére milyen szintű szabályozás van? Jogi? Vagy egyszerű megállapodás?
Mert ez a szabály - megérzésem szerint - csak arra jó, hogy megállítsa a fejlődést a távolsági járatok fejlődésében. Gondolok itt pl. arra, hogy a Veszprém-Debrecen járat miért nem megy naponta.. mert az egész vonal 9%-án van egy másik (ebben a járatban nem érintett) Volánnak párhuzamos járata, így nem járult hozzá...

Előzmény: Carpy (301)