Smíró Creative Commons License 2021.12.27 0 0 126561

Szasztok!

 

Gondolkozom az autóm eladásán. Bár utóbb keveset voltam, az autóm itt is és a Népítéletben is lekövethető (Kanoroszlán). SW 2.0 HDI, 7 ülés, 17" és 16" nyári-téli gimigarnitúra, háló, kerékőrők, váltózár, és szűk 250 ezer van benne. Általában - de télen mindig - prémium gázolajjal tankolva.(tőlünk nyugatabbra prémium kúton nem ragaszkodtam ehhez, itthon igen) Bemutató autó volt, 2006-os gyártás, nálam lett 2007. 02. 08-án forgalomba helyezve. Dohányzás nem volt, kint legfeljebb nyaralás alatt aludt. 10 éves korában (150 ezernél) vezérlés csere. Kuplung csere volt még benne, meg Jena töltötte vagy 2 éve a FAP tartályt. Új gyári lámpákat is kapott, mert beködölt a régi. Izzító gyertyák egy éve lettek cserélve, fékek tökéletesek, cserélve voltak nem rég, először. Pár éve volt cserélve a klíma hűtő is, előző kilyukadt. Szóval nincs kókányolás, csere volt. Új típusú a kézifék bowden is, a gyári befagyós volt. Ilyen malőr nem ért, de téli túra előtt célszerű volt pár éve a csere. Ezt csak amiatt írtam, hogy tényleg minden apróságra igyekeztem figyelni.

 

Igazából nagyrészt 2., 3. autó volt. Külföldi utak, illetve nagyobb távolságra volt főként használva. Egy éve áll frontvonalban, de mivel 5 perc séta a munkahelyem, így legfeljebb bevásárlás hetente-kéthetente. Egy koccanásom volt, első rácson figyelt be egy Suzuki, az cserélve lett gyárira nyilván. Képek itt megvannak a fórumon. Vezető oldali ülésfűtés megnyekkent, beletérdelt egy szerelő sajnos. Szervizkönyv nincs vezetve, de minden számlát megőriztem. Így igazolni tudom az évenkénti olaj és összes szűrőcserét, 60 ezrenként a váltóolaj cserét, illetve mindent, ami cserélve lett. Még egy esztétikai hiba: a bal első ajtót valami ökör parkolóban a térdével megnyomhatta, ha a fény úgy esik rá, látszik. Ezt 20 k alatt orvosolják. Cascom van, egy első szélvédő cserén már gondolkoztam némi karcosság miatt, ez is belefér, ha valaki komolyan gondolja a vásárlást.

 

Ennyire tökéletes autóm még soha nem volt. Miért adom el? Mert dízel, és parázom, hogy esetleg nyugaton nem mehetek be nagyvárosba. Na meg még talán tudok valami hybrided venni nyugdíj előtt. (ha van spanja valakinek, örömmel megköszönöm a segítséget)

 

Szóval ha valakit érdekel tényleg megbízható, rendszeresen karbantartott, nagyon megkímélt, teljesen üzembiztos oroszlán, jelezze. Gyula-Pest vonalon mozgok, meg tudom mutatni. Az eladás időpontja attól függ, másik mikor jön szembe, keresem és minél hamarabb pontot akarok tenni az ügyre. Tehát közeljövő az eladás.

 

Még annyit kedvcsinálóként, hogy Jena belepiszkált anno kicsit. Kiírta a gyári adatokat, tehát visszatölthető. Országúton 5-ben 90-100 körül 4 l körül, 110 6-ban 5 körül, 130 pedig 6-6,5 körül. Ami érdekes, hogy lejtőn lefelé még jobb a fogyasztás. Szakadékban nulla lehet, ott nem próbáltam, viszont 210-et simán futott 2 éve Hollandia irányába. Hát ott a fogyasztás kicsit több volt... Ennyi. Ja, az ára: nem tudom. A piacon árultakból nem akarok kiindulni, mert tudom, mit adok el. Azért kíváncsi vagyok, mennyiért számítanák be, de gondolom, hogy az felejtős opció lesz. Átverni senkit nem akarok és nem fogok, de amire gondolok, az nyilván 7 számjeggyel írható le tizedesvessző nélkül, viszont aki veszi, annak nem kell a szükséges "mindent cseréljünk le" kötelező formulából kiindulni. Csak tankolni, menni és örülni.