Törölt nick Creative Commons License 2021.07.11 0 1 126397

Ki van verődve a hídszilent, első számú fő ok.

 

Második, kerékcsapágy  KO (nem, nem szokott búgni-darálni ezekben, még akkor sem, amikor a kerék már félcentit lötyög)

 

Harmadik koppan a gátló. (tud, kiszerelés után ideoda lötyög centiket oldalirányban IS a szár, és ilyen állapotú autókkal járnak emberek, mivel miután a szilent kezd kigyengülni a hídban, minden oldalirányú rángatás veri ide-oda a gátlókat is oldalra)

 

Néha a fék is tud kopogni, ha nem fékeznek az úszónyereg egy laza valami, a csapjai tartják a helyén, amik már rommá vannak minden menve, mert betétet még csakcsak cserélnek, esetleg nagyritkán tárcsát, de ilyeneket, hogy rendes fékrevízió manapság nem szoktak egy szervizben sem.

 

Ilyenkor szoktak pingvinezni, felemelik, rángatnak mindent semmi koppanás, kereket is, úgy sem,(persze kereket minek vegye le) 5ezer lesz, leteszik, kihajtassz, első gödör, kopp-kopp..

 

Sokszor a kedves tulajdonos a kerékből-től véli hallani, közben valami tökmás, jobb hátsó ajtaja lóg, elszabadult dolgok, zörgő lemezek, billegő tángáló kipufogó, stb.

 

Utoljára tippelnék a rugóra, az nagyon bent van a helyén, hacsak nincs eltörve, ott nem kopog semmi. 

Előzmény: Oktató1000 (126395)