Il Leone Creative Commons License 2021.03.24 0 1 48565

Alapvetően úgy van, ahogy írod, de ha az Örs és Cinkota között nem kellene a helyi polgármester miatt az egészet a felszín alá tenni, akkor más lenne az arány.

 

Ugye 2018-ban volt egy BKK-s prezentáció, abban akkor a Pillangó utca - Szentmihályi út szakasz került 30 milliárdba, ehhez képest a Szentmihályi út - Cinkota szakasz már 77 milliárdba került volna akkor, és a Cinkota - Gödöllő szakasz meg 38,5 milliárdba.

 

De ehhez még hozzájönne szakasztól függetlenül közel 64 milliárd forint amiben a járművek, a Cinkotai járműtelep és a 2-es metróvonalon töreténő beavatkozásokat tartalmazta, ez utóbbinak a költsége 257 millió forint volt akkori becsült áron.

Előzmény: Fradista Utazó (48545)