konor_ Creative Commons License 1999.10.08 0 0 415
Hat, a Mig-31-nek biztos nincs ilyen jo sikloszama..:)
Azert leallt hajtomuvel nem tul egeszseges leszallni, megha talalsz repteret is.

"A loopinggal az a baj (a Discovery Channel szerint lupping), hogy ellentétben a repülőgép szárnyával, amelyik fejjel lefelé is ad felhajtóerőt, legfeljebb egy
kicsit nagyobb állásszöget kell neki adni, a helikopter rotorja általában nem állítható olyan negatív szögbe, hogy "lehajtóerőt" produkáljon" - Ezt nem ertem...Loopingot lehet ugy csialni - csak igy szep -, hogy a gepet vegig pozitiv terheles eri (meg fejjel lefele is) ezert a szarny vegig felhajtoerot termel. Hasonloan a vezetett orsonal, ahol szinten nincs negativban a gep (akkor mar nem lenne vezetett). Talan a DC-en volt, hogy a pilota letett egy poharat a muszerfal tetejere es elkezdett onteni bele valami let egy kancsobol. Kozben a horizont szepen fordult 360 fokot..:) Csak egy kicsit tert ki a folyadeksugar balra, majd jobbra.

Előzmény: Újlaki (413)