Macimedve Creative Commons License 1999.09.23 0 0 29
Hát ez egy vicc !
A normálisabb központokon 4 vagy 5 szinten lehet PIN kódot definiálni. Az első szint (általában 4 jegyű, de csak háromszor lehet próbálni, aztán jöhet az admin)egy adott melléket zár/nyit. Ilyenkor a mellékre érvényes jogosultságokat (ebből is van vagy 8 szint, 1 szint: belső hívás, 2. szint: városi 3. szint vidék (06) és így tovább) lehet használni. Ezt meg szokták toldani azzal, hogy a mellék pl. este 6-kor automatikusan lezár. A tovább dolgozó a kóddal újra megnyithatja, de ilyenkor a munka befejezése utáni zárás a saját felelőssége. A legmagasabb szintű PIN kódot (ez már többnyire 8 jegyű és nem fütyül) bármely melléken beütve az adott PIN-hez tartozó jogokat lehet használni. Ez lehet egy hívásra érvényes, de lehet zárásig (PIN-nel) érvényes is.
A többi kód a kettő közötti kombinációkat adja. A számlázás így mindig a megfelelő helyre történik és a rendszer elég jól védhető és dokumentálható. Ha ennek ellenére visszaélés történik, akkor nem marad más mint a log visszakeresése ami mindenhol randa munka
Előzmény: Degeczi (27)