silver25 Creative Commons License 2020.10.15 0 1 181424

KB ehhez tartottam magam. Hol is kellene bocsánatot kérnem? ( ha nem rakod ezt ide nem is tudnék róla )

Miért nem ebbe a fórumba válaszolt, ha már itt jeleztem az észrevételemet, és ezek szerint Ő is látta (vélhetően GAgyiXYXY által). 

 

Igazából nem vártam mást.... ráadásul látszik az általa készített képeken is, hogy a fórumtárs általi reklamáció is jogos volt, és még le is írja, hogy keserű volt, de azért idd meg, illetve vállalható. Egy ilyen kávénak tényleg vállalhatónak kell lenni?

 

Én azon lettem volna a helyébe, hogy a vevő elégedett legyen. Küldök neki csere kávét, meg egy kis ajándékot akár egy 125 g-os kávé formájában és elnézést kérek, és nem szarozok ilyenen.

Mi a jó, ha reklamál valaki és továbbra is vásárlója marad, vagy csak szimplán a büdös életbe nem vesz többet ilyen kávét.


Ismételni tudom magam vevőcentrikusság egyenlő a nullával, ezek után nyilván nem csak a kávétól van keserű szájíz.

 

A másik, hogy 3 hónap alatt természetes az olajkiválás, de az csak 1 hónapos volt, ha jól rémlik a reklamáció idején, az enyém is kicsit több mint egy hónapos, és nem mindenkinek van PID-es kávéfőzője, többek közt nekem se (Gaggia Evolution) .

 

Nem hogy Ő kérne bocsánatot, hogy szar termék került a piacra, ennyi erővel valamelyik supermarket saját márkás babját is vehetném töredék ennyiért, de nem véletlen nem azt veszem (bár most azt kaptam).

 

Tegyük fel ilyen barnára szerették volna (ami szerintem túlzás / bizonyára szerinte nem). Viszont a szarrá tört másod vagy inkább tized osztályú kávéra akkor sincs magyarázat.

 

Éveken át ezt a kávét ittam (Brazil Santos), ezután is ezt fogom csak nem AVX-est.

Szerencsére nem csak Ő pörköl kis hazánkban.

Előzmény: xAgentK007 (181417)