felrakod az osszes vezerles rogzitot meg a bontas elott, meglatod mennyit csuszott az elozo szereles vagy az uj/ szeru/ lanc.
ennek fuggvenyeben tortenik a kovetkezo lepes.
ha jelek stimmelnek, akkor ok.
hanem .. teljes setup kell. (fotengelyt nem kell lazitani, de vez.tengelyeket igen.
a kovetkezo szint, mar halado.
ha erted a rendszert, sok idod sporolhatsz a fesziton, ami emlekeim szerint a generator mogott van, ahoz meg a kormanyszervo pumpat is bontani kell.
ez cirka masfel ora, + ennyi visszafele.. csak a feszito miatt.
..vanos cserehez nincs erre szukseg.
a feszito egy sima, - nem racsnis - spiralrugo+ olaj nyomas feszitett device.,
kilehet ugy cserelni a vanost hogy nem nyulsz a feszitohoz.
ehez csak annyit kell elerni, hogy ne erje el a teljes kinyulast, amikor nem tudod visszanyomni.
jol ledugott hosszu ' csavarhuzo' kepes zarni a feszito ivet/feszitot.. innen meg mar egy dornival helyere helyezheto az uj vanos.
szvsz roviden..
a vanos cserehez nemi hozzaertesel/ szerencsevel meg a feszitot sem kell lazitani.
good luck.
============