akkurátus82 Creative Commons License 2020.06.07 0 0 69384

 

Megküzdöttem vele. Hazaértem, nem állítottam le, de az alapjárattal csak eddig tudtam feltornászni a mutatót. Semmi, nem indul a venti. Ahogy felnyitottam a gépháztetőt, hogy megnézzem  a csöveket minden frankó e ezen a hőmérsékleten máris rögtön visszament a mutató 90-re. Gyors visszazártam, hogy ne kapjon levegőt meg mellé 2-3 ezren forgatom üresben, de csak nem megy feljebb, csak nem megy. Vagy 10 percig vacakoltam vele, aztán benyomtam a klímát és akkor elindult a venti. Igazából nem tudom, hogy most melyik kapcsolta be végül, de mindegy is, jó az áramkör, forog ez az átok az a lényeg.

Biztos így a jó, ha a mérnökök ezt állítják be, de szerintem ez így nagyon akksigyilkos.

Akkor már legalább egy kisebb ventit tehettek volna az akksikosár falára, ha már ennyire főzik a motorral a motorteret.

Na, mindegy még egy féklámpát kell cserélnem, aztán mehet a vizsgára. Most még a dudám is szól, persze az is mindig kontaktos, de az legalább úgy elrohadt, hogy mutatta magát hol nem érintkezik. Ott nem volt kérdés, hogy a a kormánykapcsoló vagy a kürt felöli vége. 

Előzmény: toji76 (69383)