othiss Creative Commons License 2020.06.05 0 1 4234

Budaörsi Auchan, ma délelőtt.  Pechemre az utolsó, büfé felőli önkiszolgáló pénztárban fizettem. Nagyon jó megoldás, nekem tetszik, jól van kitalálva.  Nem úgy a kijárat. Pont annál az egy szem kapunál akartam kimenni, ami zárva volt(be volt hajtva)..előttem kérdezi egy vevő hogy lehet kimenni? Tolja neki, aztán meglátjuk...nekitolta, sípolás, jön egy biztonsági"szakember", no meg a segítő pénztáros, és kicsit feszülten mondják, hogy a blokkot a kapuoszlopon látható jelhez kell érinteni, az a vonalkód alapján nyit..nem sikerült a vesenyzőnek, a morgó őr nagy nehezen megoldotta, taps.

 

Én következtem, teszem amit kell, de nem nyílik...a már láthatóan ideges őr segít, kikapja a blokkot a kezemből, és odatartja ahogy kell...a kapu nyílik..eddig még majdnem rendben...csak a hiba ott van, hogy teszi a megjegyzéseket a lehetetlen nyugdíjasokra, egyik sem látja, mit -hová...mondom neki, nem lenne hátrány ha tisztelettel beszélne a nyugdíjasokról, de velem is...nagyon feszültnek látom...azt mondja annyi tiszteletet ad, amennyit kap tőlem..ráadásul a segítő pénztáros is ekézett minden hülyét, aki nem látja az oszlopot, és azon a jelet..

 

Nos megvárom hány ember veszi észre...egy sem..mondom az őrnek, nagyobb tábla kellene, hogy mindenkinek egyértelmű legyen..egyértelmű az, mondja, és idegesen mutogatja a tenyérnyi jelet..miközben a segítővel rendesen ekézik a magamfajta izgágákat...

 

Nos kedves műszak, nem ártana egyszerre aktiválni a másik kapuval, vagy ha felszerelik az osszeset, akkor...és nagyobb táblán jól láthatóan figyelmeztetni a vakegereket, mi az elvárás kijutási szándék esetén..

 

Igazam van, vagy igazam?