Ruppy Creative Commons License 1999.06.25 0 0 425
hosszu

Ujra itt a munkában. Egy jó kis kávé intravénásan aztán indul a mandula. A xsantia -val az volt a gond , hogy amikor már jól kezdett énekelni akkor puff lekorlátozott. Szerintem nics jól összehengolva a turbo karaktere a motoréval , ha ki lehetne huzatni 7000 ig biztos, hogy durva lenne az eredmény. Egyesbe kettesbe OK aztán elég puha majd késöbb 200 nál meg jól húzott. Az egyik kollégám kipróbálta a gyorsjáratot is. 210 nél nem túl erosen de még húzott a gond, hogy tele volt az autó pálya. Tegnap a Citroenes fickó elmagyarázta, hogy muködik a lift. Azt mondta, hogy minden kerék felett a futómüben egy gömb van ami félig van valamilyen olajal és fölötte pedig egy nagy hotágulásu gázzal. Amikor lifterel a kocsival ezekben a fölöttes gázterekben egy ráfütést bapcsolsz be vagy ki. A gáz elkezd tágulni és bepréseli az olajat a rendszerbe. A kanyarban pedig a kocsi figyeli a vízszintet és próbálja tartani. Ide oda keményitgeti a futómüvet, a kanyartól függöen. Ha pedig reggel odamész az autóhoz és kiriasztod és beleülsz nem sülyed le az azfaltig hanem a soför oldalát felkeményiti. Édekes dolog ez a lift erre arra ig két futómüved van egyszerre egy sportos leültetett és egy hintós. A Citroenes fickó szerint ez nem megy tönkre soha. ? Kérdeztem, hogy ha véletlen egy kis karambol történik mert néha van ilyen = anyagi katasztrófa.
Ma az autópályán csúcskisérlet volt elérte a golf lejton lefele a 200 at. Sikuton max 190 et megy.

Nem sokára újabb kocsik jönnek tesztre :)) új bogár gti motorral kb 150 Le lehet, VR6 passzát, Ford mondeo.

Előzmény: hosszu (423)