Eclipseboy_ Creative Commons License 1999.06.24 0 0 394
Nem tudom mi lesz még, ma mindenestere megnézem a gépet, aztán majd meglátom. Az nem zavar, hogy öregebb a gép, csak ne legyen széthajtva a turbója, mert attól félek. Amikor a mostani Eclipse-m kinéztem volt egy rozoga állapotban lévő turbo-t. Ugyanannyiba került mindkettő, csak aturbos kaszniját el kellett volna vinnem karosszériáshoz, és szilentblokkot kellett volna cserélni rajta.

Ruppy!

Te szereted a sztorikat itt van két idézet:
"Az Eclipse tuningolásáért 7000 dollárt fizettem egy ebben jártas, profi cégnek. Sokan a rosszul értelmezett takarékosságból kiindulva megelégszenek csupán a turbonyomás emelésével, ez azonban a szerviz szerint a későbbiekben a turbo és a motor rövidebb élettartamával bosszulja meg magát. A 7000 dollár magában foglalt némi gépműhelyes munkát, chipcserét, turbonyomás-szabályzó elektronika beépítését, új műszerfalbelsőt, kipufogóátalakítást, ún. tűzkarikákat az emelt turbonyomás miatt, új váltóáttételezést, intercooler-bővítést, kuplungcserét, vízhűtéses fékeket. Az autó 8500-as leszabályzási fordulatszámig húzatható, egyesben 80, kettesben 130, hármasban 185, négyesben már végig, a 150 mérföldes leszabályzásig. Többféle áttétel közül lehetett választani, a szerviz ezt javasolta, én utólag egy kissé hosszúnak találtam, igaz, a motor nagyon nyomatékos ahhoz, hogy alacsony fordulatszámon nagyon jól húzzon (turbo nélkül is). A turbo alapbeállításban 3000-nél kapcsol, és akkora turbólyukat produkál, hogy az autót nem ismerő utasokat komolyan fel kell készíteni az élményre. Ha nem számítasz rá, és előrehajolsz, úgy belevág az ülésbe, hogy szinte fáj. Elég a gyorsulásról annyit mondanom, hogy a telefonomat a műszerfal tetején hagytam, gyorsítottam, és a hátsó ülésről szedtem össze? A legutóbb kb. 1 hónapja vezettem a "sógoroknál". Bécset elhagyva keveredtem versenybe egy M3-as BMW-vel. Szerintem azóta is emlegeti a gépet. Nem rossz az M3, de a többszáz kilós nagyságrendű súlykülönbség megtette a magáét.-))))) "

" Szégyenkezem ugyan kissé a gyorshajtás miatt, feltehetően néhányan rámtámadnak, ezért elmondom: keresztforgalom nincs, az út mindkét fele 1 km-re remekül belátható, szóval megfelel minden. Rohanok a gyorsforgalmi felé, időre kell mennem. Üllői út, Nagyvárad tér sarok. Lámpánál állórajt, a Fradi pályánál levő felüljáró elejénél elérem a 200+ sebességet. Innen már fék...-))) "