hosszu Creative Commons License 1999.06.18 0 0 301
Off:
Ez a vizsgaztatas egyes helyeken (eddig csak AF) mar 2-3 eve letezik az orszagban. Szerintem egyaltalan nem hatranyos dolog. Az egy masik kerdes, hogy ha esik az eso es tocsakban all a viz az udvaron, akkor lehet vasalgatni a fekeket, de ilyenkor nem hulyek a vizsgaztatok sem. Viszont rengetek regi Ladat kivagnak felfuggesztes vagy fek miatt. Fel van emelve az auto, meg lehet nezni mendent. kiszurjak a lyukas kipufogokat is, legalabb nem lesz annyi repedt-fazek hangu verda.
Szerintem rajuk is fer, amilyen allapotban vannak. Erdekes modon a Ladakra a karosanyag-kibocsatas hatarerteket feljebb emeltek, joval feljebb, mint akar a 20 eves nemkat. nyugatiakra vonatkozo ertek.
Errol a rancigalo-baszogato padrol meg annyit, ceges Opel vectra 1.5 evesen bizony eleg csunyan produkalt rajta. Aki hajtotta, szeret 160 kornyeken es felett kozlekedni, nem utolso szempont, hogy mit mutatnak a gombcsuklok. Amelyik jo, az nem fog megbukni. Meg valami, voltam FIAT szervizben, az ottani pad sokkal durvabb, mint az AF-es. A lengescsillapito proba eleg durva, majd szetesik az auto, ha az a csillapito nem jol dolgozik.

Ruppy: 2:110 meg ZX volt, es lehet, hogy lekorlat nelkul. Nekem szemelyesen dicsekedett vele valaki. Teny, hogy nem erre valo az a jargany.

mccheese: Pannon?

Előzmény: Ruppy (300)