Ruppy Creative Commons License 1999.06.15 0 0 283
Eclipseboy_

A flotta jórészt Ventók,golfok, és egy pár Saab 9000 cse aero, és néhány 900 es Saab ból álnak. Mos minden cég pezseg nálunk, hogy tőlük vásároljunk. A múlt nyáron kaptam egy Saab 95 2.3 ecoturo autót. Ahoz képest, hogy turbo volt elég szerényen szerepelt. Biztos, hogy kis töltőnyomásuak ezek az ecoturbók. Az én jó öreg 325i m leverte turbóval együtt gyorsulásra és végre is. A legtöbb amit mentem vele 215. Talán elérte volna a 220 at.
Egyedül a nagy Saab-ok amik rendesen gyorsulnak és elég sebesek. (Saab 9000 aero)
Saab 900 =megafika Gyorsultam egy 3 as golfal Amikor éppen a kettes elfogyott addigra a golf(1.6i) 200 métert rámvert. Háromszor próbáltuk a kollégámmal a golfot csak a hármas közepe fele tudtam megfogni és csak négyesben tudtam beérni a Saab 900 al.
Az az igazság, hogy igazán nem tudom mit takar a rezonátoros feltöltő. Ez az izé túlnyomást csinál a szivó ágban, vagy legalább növeli azt? Egyszer valaki vakítani akart agy egyszerü acélcsőcel ami a légmennyiség mérő (AFM) és a szívotorok pillangólya között van. Igért nekem mindent csak fizessek 8-10 ezer forintot érte. Ha csak egy ilyen polírozott csőcsonk akkor az ámítás.

Irjál egy kicsit többet arról a 17ezer forintos feltöltőröl légyszi.

Előzmény: Eclipseboy_ (282)