Ruppy Creative Commons License 1999.06.15 0 0 278
Degeczi

Most már így utólag jöttem rá, hogy a tárcsa ütött. Szal amikor kinyomtam a kuplungot padlóig(a hidraulika tuti, hogy nem volt levegos) egy kicsit sodorgatta a motor a kuplungtárcsát. Ezért szarnak tunt a szinkron egyesbe. Kicseréltem a tárcsát és a kis csapágyat a fotengely seggében ami megvezeti a nyeles tengely minden oké lett. Azóta egyujal lehet váltani és sehol sem reccsen, beveszi a fokozatokat nincsen "oppá lukat váltottam többé". Nem receg a fogáspont nál.
Mindenkinek ajánlom Ha receg a kuplung a fogásponton,egyesbe úgy kell bepréselni,puha a kuplung->nehezen akar összezárni KUPLUNGTÁCSA csere. Ha a csúsztatás közben nyikorgó hangot hangot hallassz akkor az ember elöször a kinyomóra gyanakszik.Lehet de nem túl valószínü mert ezek még 15 év vagy 250ezer Km után is tutik szoktak lenni. A fotengely végében egy zsákfuratban egy kis nyelestengely megvezeto csapágy van. Ez a kis szemét szokott szivatni. E miadt szettem szét az autómat kétszer is.

Előzmény: Degeczi (275)