rm40 Creative Commons License 2020.02.25 0 6 323207

> A CAF és a DWA távolsági kocsik közül a civil szervezetnek kell felhivni a vigyelmét, hogy tucatszámra állnak lejárt vizsgával?

 

Ehhez képest Dunakeszi helyzetéről és hónapok lebegtetett jövőjéről egy büdös szót nem írnak, pedig ez a Z1 és Z2 személykocsi fővizsgái vonatkozásában mindig is igen fontos szerepet játszott/játszik/játszana... Ehhez láthatólag hiányzik az a fene nagy bátorság.

Emellett a szakmai tudás hiátusa is jól látható, fogalmuk sincs, hogy a 20+ éves kocsik alkatrészellátása milyen beszállítóoldali problémákkal terhelt (ez nem csak a fenti kocsikra igaz) és hogy a Mórickaként támadott IC+ program többek között pont az ebből a helyzetből való előremenekülés is.

 

A vontató járművekről meg ne is beszéljünk, Szolnokon már V43-ból van a kerítés is, közben napi szinten van vonatlemondás a szolnoki és a hatvani elővárosi forgalomban, mert nincs mozdony

 

A BKV-t meg teli szájjal szidják, hogy miért a használt szarjait tákolja, ahelyett, hogy újakat szerezne be helyette. A MÁV-START-nál pedig láthatóan az a baj, hogy új járművek, beleértve új mozdonyok beszerzésére költ.

 

Ebből legalább azt el tudták érni, hogy a 10 Talentet megcsinálják végre rendesen.

 

Nem hinném, hogy ezt ők érték el, a Talentek amúgy megintcsak a vasúton kívül álló okokból (hosszú jogvita) húzódott sokáig.

 

> Úgyhogy senki se csodálkozzon ha pár év múlva a Közlekedő Tömeg Egyesület néhány tagjából magas beosztású államigazgatási vezető lesz

 

A fentebb írtak ellenére ez valóban nem zárható ki, sőt az említett erősen szelektív kritikájuk ebben segítheti őket.

 

 

Előzmény: Il Leone (323197)