LyPapa Creative Commons License 2019.08.05 -1 0 181577

Bocs, én még kicsit leragadtam a nyomás segítségével történő fékfolyadék cserénél :( Ha nem használok diagnosztikai készüléket, (csak) akkor érvényes a max. 1 ill. 2 bar nyomás a tartályban ?

A diagnosztikai készülékkel  kinyitom a szelepeket, és így biztosítom az átfolyást - vagy engedélyezem a szelepek nyithatóságát, és a nyomás fogja a tényleges nyitást elvégezni, mikor a nyitási küszöböt meghaladja ?

 

Ami miatt felmerült a kérdés, hogy találtam egy megfizethető, egyszerű készüléket (Gunson Eezebleeder klónja), ami 1.4 bar-ig terhelhető. Az autóban van ESP, így a kérdés felmerül, hogy vajon egy teljes fékfolyadék cseréhez alkalmas lehet-e ? A diagnosztikai eszközzel kerekenként be tudom állítani a légtelenítési állapotot.

 

Üdv:LyPapa

 

Előzmény: Stetten (181572)