Berci 2103 Creative Commons License 2019.04.29 0 0 1857

Pontosan ezt sejtettem,és sajnos megerősítettél a borúlátásommal kapcsolatban.Nevezetesen,hogy szép lassan a HungaroLada történetét kopírozza az L.H.Sajnálom,mert mindig is szimpatikus volt a márka-hat Ladám is volt korábban-,és nem látom be,hogy miért kell újra és újra ugyanabba a folyóba lépniük kis hazánkban,és ezek szerint tőlünk nyugatabbra is.Anno,amikor a HungaoLada elindult,ők is sokáig listavezetők voltak,de még később is felértek a dobogóra a Suzuki és az Opel környékére-Dacia akkor még nemigazán játszott...Aztán 97-ben csak a Samarák és a Nivák maradtak,kocka Ladákat már nem lehetett behozni az országba-pedig próbálkoztak az oroszok a KERMI-nél az 1.7-es kocka kombikkal,meg 2107-esekkel...A 110-esek pedig nem lettek népszerűek,pedig szerintem jó kis autók voltak.A HL nem lépett előre,nem reklámozott-gondolom pénz se nagyon volt-szerintem azt hitték,hogy a Ladákat még mindig el lehet nulla reklámmal is adni.Pedig a világ közben megváltozott.

A roló lehúzása előtt a HL is már csupán egy családi vállalkozás szintjén vegetált.Most az LH is erre tendál.

Szerintem nagyobb motorkínálattal,és szélesebb modellpalettával nagyobb esély lenne az előrelépésre.Az oroszoknak nyilván a hazai piac és a volt szovjet utódállamok a nagy üzlet,s gondolom a Renault sajátos piacpolitikája meg is határozza a lehetőségeiket (Dacia és Renault orrba-szájba Európába,Ladával meg lefedik a keleti piacokat).Vestába keletre van 1.8-as,120 pacis motor is,ha azt homoligizálnák az EU-ba is, de nem hiszem,hogy fogják...

Előzmény: lokesz (1855)