jo_lenne_tudni Creative Commons License 2019.01.25 0 0 33124

Gyenge pontok szamomra:
- Nehez es magas a sulypont. Nem vagyok kis darab, de amint megbillen inkabb leengedem bukocsore es felemelem, mint meghuzzam a derekamat egy erolkodessel. Eleg, ha csak eppen egy nyomvalyuba vagy olajfoltra talpalsz le egy piros lampanal. Ami foldutra, off-roadra en utcai gumival bemereszkedek az a szaraz dulout vagy murvas parkolo, de azon szinte barmi elmegy (lasd kiss_atti linkjet, turamotorokkal, csopperekkel). Ez imho inkabb egy SUV, mint UAZ, de sokszor latjuk ha tudas, a hulyeseg es a kitartas parosul sok mindenre jo a SUV is. :-)
- Fogyasztas es ugy altalaban a TCO (bar mondjuk ez minden motorra igaz). Elonye egy Suzukival szemben, hogy a szervizperiodus a duplaja (12000km), de pl. a fogyasztasa magasabb, mint egy DL650 vagy NC700-e ugyanazon temponal. Nagyobb a teljesitmeny es aprosag, de bosszantja az embert, foleg, mikor a haverod melletted lenyegesen kevesebbet tankolt. :-) Sima turan 6, autopalyan 130-140 korul mar 7+, hajtos budapesti ingazas akar 8 liter is lehet egy SD02 eseten. Nincs uzemanyagszintjezo, csak lampa.
- Fekek. En szeretem a C-ABS-et, de lehetne erosebb a fek. Szinten orulnek neki, ha nem kellene 15000km utan hatso fekbetet, 75000km fektarcsat cserelnem.

 

Aztan van par itt a forumban is leirt tipushiba, de nem veszes. Ha egyutt tudsz elni a hibaival egy jo, megbizhato, huseges motor, en 7-8 szezon utan is meg evekre tervezem vele.

 

A korbemagyarorszag turara idealis a motor. Felpakolsz, birja a rossz mellekutakat, egesz nap tudsz rajta ulni, felmegy a kilatohoz, tudja a ceredi szerpentint es ha kell raallsz az autopalyara. Ha kell, vegigtolod ket nap alatt, de egy hetig is tudsz vele motorozni. (Pont tervezgetem en is, 5 napra kalkulalom.)

Nezd meg ezt a videot, es latod mire valo igazan. Rengeteg hasonlo van meg a youtube-on (nem az en videom): https://www.youtube.com/watch?v=n-x_HY9c0YI

Előzmény: Motoros73 (33121)