Moshi Moshi Creative Commons License 2019.01.15 0 0 37000

"3. Car-őr:  kezdve a hátrányokkal, utastérben van, hozzáférhető (egy korábbi bejegyzés elég jól leírta, hogy amit a motortérbe raknak, azt ott kell védeni (pl. Cerbi, Blue), amit az utastérbe, azt ott (kéne). De ott ugye csak az ajtó védi, amit nyitnak. Az, hogy minden kocsiba máshova teszik, ami titkos és csak ott tudja valaki, számomra nem olyan megnyugtató. Az oldalon látható képek/videók alapján a nagyszabású barkács az utastérben nem igazán tetszik. (Bár ez lehet másnál is így van?) Ami tetszik, hogy megy a keyless, s amit mai kor követelményeként emlegettem előbb: mobilos aplikáció, helymeghatározás, távleállítás, szervizmódban is sebességfigyelés. Itt van gombnyomásos személyazonosítás? Egy korábbi hozzászólás azt írta, a bluetooth kommunikáció feltörhető. Van akkus sziréna? Rablásgátlás: ha kiszednek a kocsiból és a bluetooth telefon a kocsiban marad, akkor nem riaszt/blokkol? "Szerviznyomógomb" ?? Tényleg egy "titkos" gomb, amit benyomsz - vagy illetéktelen benyom - és megy az autó?"

 

Mint felhasználó tudok válaszolni a fenti kérdéseidre kb napra pontosan 1 éve van meg.1. Valóban utastérben van. Valahol, több helyen, kb 8-9 óra mig beépítik. Ha nem a gyári távirányitóval nyitod akkor szirénázik.

2. Gombnyomásos azonositás van (pl ha lemerül a teló, vagy egyéb eszköz ami fel van tanitva- nem csak telefon azonosít, hanem pl okosóra, vagy egyéb BT-s kütyü amit hordozol) Az autó gyári gombjai közül van kijelölve, (nem utólag beépítve) nem megnyomni kell hanem x ideig kell nyomvatartani...

3. A BT kommunkáció feltörhető. De itt nem életszerü. A rendszer passziv, nem hiszem, hogy a TESCO parkolóban a sok fedélzeti egység, telefon közül azonosítják a tiédet abban a röpke időpillanatban amikor kérdez az autó. A pusztában meg pofánvágom ha valaki laptoppal ácsorog az autóm mellett. (mert mint irtam csak akkor kérdez, ha a gyári távirányitó (keyless kütyü) nyitja az autót egy röpke időpillanatig... 

4. Szirána van akku is. (de megmondom becsülettel nem tudom, hogy a sziréna rá van-e kötve) de mindegy is. Úgyis telefonál az autó...vagy sms-t küldbármilyenáltalad beállított tevékenység esetén... pl nyitvafelejtett ajtó, nyomógombos azonosítás, GSM, GPS blokkolás esetén. (GSM blokk esetén amikor lehetősége nyilik a késöbbiekben) 

5. Rablásgátlás:  Ha a telefon a kocsiban marad akkor viszik az autót. De utána tudsz küldeni egy sms-t bármilyen telefonról egy pin kóddal ami leállítja az autót. (mert alapban csak a feltanított BT-s eszköz kommunkálhat vele.

6. A szerviznyomógomb is az autó gyári gombjai közül valamelyik amit hosszú ideig kell nyomvatartani hogy élesedjen. (persze a gyári távirányitóval történ nyitás után, a gyári sima kulcs az nem jó...) Igy azért bárki nem hiszem, hogy viszi az autót mivel kell hozzá a gyári távirányitó és némi tudás, hogy melyik gomb is az....  És ebben az esetben is értesít az autó, hogy a szervizgomb aktiv lett...

 

Röviden kérdéseidre a válaszom ennyi. Látod van hátránya, előnye stb Fogalmam sincs, hogy a többi rendszer ennél jobb , vagy rosszabb mert nem ismerem azokat (én is csak kb 2 hónapot futottam ezügyben körbe körbe, hogy melyik is a legjobb - Nekem.

Nekem ez tetszett meg a tudása és a kényelem miatt.

 

 

Előzmény: Ulanbator8 (36999)