cezet_IS Creative Commons License 2019.01.07 0 0 222061

Köszönöm mindhármatoknak a hozzászólást a témához!

 

@ Andris a mérettel igazad van, de ne felejtsük el, hogy nekik kötve van a kezük, ha tehetnék ott is nagyobb lenne. ;)

Betétből nem fogok versenycuccal rizikózni, a fék nem játék közúti forgalomban, csak olyan jöhet szóba, ami ott is teljesít, ez nem kérdés!

Olvasgattam a teflon csővel kapcsolatban, említettek a német fórumok olyan gyártót, ahol nem stimmelt a hátsó belső a hídhoz, reszelni kellett, ezt nem szeretném. Mindenhol csak illusztráció van, konkrét fotó nincs az áruba bocsátott darabról, így lehet inkább gyártatok ismerőssel, akik pont a challenges autókhoz is csinálnak.

Goodridge alapcsövet lehet kapni méterre, a fittingeket meg ők már úgyis tudják.

 

@ Steam, ohne lader a Yellownál tényleg 2ekm, mire elfogy a brake-in?

Az nekem több hónap lenne. :) Elég soknak tűnik. Bár tudom, ésszel kell összekoptatni.

 

Fékhűtés: gondolom mindannyian ilyen megoldásra gondoltatok.

 

Milyen opció van, ha nem akarom kivágni a két éve cserélt gyári porvédő lemezt?

Gondoltam vmi tölcsérformát illeszteni a gyári kivágásokhoz, vagy célzottan oda terelni a csővel a levegőt.

Tudom, nem lehet egy seggel két lovat..., de próbálok vmi visszaalakítható megoldást találni, az sem zavar, ha nagyon barkács, amennyiben működik, hisz, mint mondtam, nem pályagép készül, csak alkalomszerűen lesz ott használva. :)

Vagy hagyjam a bánatba, úgysem verseny lesz, csak móka és bírja, amíg bírja? :)

 

Előzmény: Andriska318is (222060)