dyjani Creative Commons License 2018.12.20 0 0 3019

Üdvözlet !

Szivesen segítek,de nehéz tanácsot adni egy újdonsült kacsa rajongónak mert:

-megvenni egy restaurált gépet ,sok pénz,az árak olykor irreálisak de a vevő a megmondható,

-megvenni egy,még forgalomban resztvevőt,de sok munkát igénylő javítandót lehetséges,de sok munkát és   alkatrészt jelent,

-megvenni egy lelakott,éppen csak gurulót,sokszor visszaütős.

 Amire nagyon figyelni kell:

-Ne legyen az alváz "megrokkanva",ez leginkább észrevehető az első ajtók vertikális vonalainak   szabályosságánál,a küszöbök és a padló legelőször a vezető lábai alatt rozsdásodik ,

-semmi esetre se legyen előző "javításkor" a kasztni az alvázhoz heggesztve,

-az ajtók alja lehetőleg kevéssé legyen korrodált,

-a motor állapotára is kell figyelni,mert az alkatrészek borsosak,

-még érdemes megemlíteni kormánymű ,valamint a fékek állapotát.

 Egyenlőre ennyi.Bátorkodom ezt leírni mivel 42 éve van egy újan vásárolt,nehéz körülmények között használt Dyane 6 gépem.Kacsát akart az én nejem is,de akkor már nem volt új,mert elkezdték a Dyanet gyártani-

 Kérdeyni valaki,hogy mi köze a Dyanénak a kacsához ? Nos,az alváz,futómű,motor egyezik,egyedül a "ház" különbözik,ami mégis a kacsa javára billenti a különlegességet.

 Hét éve lett "restaurálva" sajátkezüleg,az utolsó csavarig szétszedva ,átjavítva,végül átfestve.A festést szakember végezte.Másfél évig dolgoztam rajta,sokba is került .Hogy megérte ? A gyerekeimnek biztos !

Előzmény: gabor_mmm (3018)