Zoltánka85 Creative Commons License 2018.12.16 0 0 35116

Sziasztok MINDENKINEK!!!

 

Nemrég regisztrálatam új vagyok , de remélem tudtok nekem segíteni.

 

Egy hónapja sincs,hogy vettünk egy zafirát. Zafira b 2.2 direct benzin, z22yh motorral. Sajnos kétségbeesésünkben nem is tudjuk mit csináljunk. Az autó 1000km használat után azt produkálta,hogy egyszerüen fogta és leallt alattunk azzal a hibával, hogy kis autó jel es benne függőleges kulcs kijelzéssel. Autó ujraindítása után 30 al majd 50 el és aztán tudtunk 70 el is menni vele. Persze a legközelebbi autószerelöig. Hibakiolvasás után jött a helyzet amit nagyon nem vártunk: 

p1565 menetszabályozó interfész, üzemzavar:

szakadt

p1614 rossz jeladó típus érzékelve:

szakadt

p1616 oszlop integrációs modul nincs beprogramozvavagy nincs a CAN-bus- ban:

szakadt

p1191 üzemanyag nyomáscső nyomáserzékelő alacsony bemenet:

állandó

p0302 2. hengernél gyújtás hibát érzekel: 

szakadt

A p1191 üzemanyag nyomáscső nyomáserzékelőalacsony bemenet:

állandó ez a hibakód meg van , a szerelő hiábapróbálta kivenni viaszajött és fennáll a többi nem!! Azt mondta, hogy a magasnyomású szivattyú a ludas ezügyben, ami kb 180 ezer forint plusz szerelés stb.Valaki találkozott ilyennel közületek?- valóban az lehea hiba

Most az a dolog áll fent az autónkal, hogy volt szerelőnél magasnyomású cserélve , szívósor cserélve gyertyák cserélve 3 napja cseréltem ki az üzemanyagszabályozó mágnesszelepet is ,AZ AUTÓ MÉGSEM MEGY.... és kiírta az olajat hogy nem jó a szint -letiltott igy a motor védelme erdekében gondolom és 50 el engedett hazamenni....  otthon megnéztem az olajszintet és eltünt az olaj a kocsiból.... tudtok tanácsot segítséget adni?? Köszi nektek elöre is Úriban lakom...