Na csak eljutottam odáig, hogy lefényképezzem a házi készítésű láncolajzót:
Lada kuplung folyadék tartály az ülés idom alatt:
http://skodalista.skodaoldtimer.hu/303057
Időzítő áramkör az ülés alatt, TIC TAC Orange dobozzal védve a nedvesség ellen:
http://skodalista.skodaoldtimer.hu/303058
Gázos autóba való üzemanyag elzáró mágnesszelep (Lovato):
http://skodalista.skodaoldtimer.hu/303059
Réz fékcső, a végén beleszorítva egy aránylag vastag egyerű réz vezeték:
http://skodalista.skodaoldtimer.hu/303060
Ahogy ráadom a gyújtást az időzítő elindul és 0.25mp-re kinyitja a mágnes szelepet, aztán 120mp szünet és így ciklikusan nyitogatja. Ez két percenként egy csepp olaj.
A kormányon van egy nyomógomb amivel plusz cseppet tudok indítani.
Applikátorként próbálkoztam többféle dologgal amit a neten találtam (injekciós tű, gyors kötöző, ecset szerű), de én a láncvezető fölé csepegtetek és ott tud csapkodni a lánc rendesen és ledarálta rövid idő alatt. Ez a fölé lógatott réz drót bevált, mert annyira fölhajtja amennyire kell, utána már nem bántja a lánc. A réz fékcsőből meg szépen legurul a csepp a dróton és megy a láncszem görgőjére közepére.