Sw201inger Creative Commons License 2018.12.03 0 0 148194

Uhh, köszi, ennek örülünk :)

Egyébként valós 320e van most benne, milyen olajat érdemes bele tenni? Eddig 10w40 volt benne, de pl. a Fabiában (amiről a múltkor kérdeztem, 1.2 12V, 2004-es) már 5w30 van, gyönyörűen jár vele, könnyen indul, egy picit eszi csak (talán 6-7 decit a 10.000 km-en).

Márkák közül (akár olaj, akár szűrő) van olyan amit kerülni kell?

A másik kérdés ami még felmerült így, hogy nem igazán viselték gondját: ez ha jól láttam, láncos motor ugye? Csak mert láncosnál amíg nincs hangja, nem bolygatnám. Ha viszont szíjas, akkor az rögtön csere mert eddig biztos hogy senki nem foglalkozott azzal se :)

A harmadik, ami már csak hab a tortán hogy a váltója kidobálja az 1-est, ezért a hugi mindig 2-esből indul vele (abban legalább ügyes) :) Annyit láttam, hogy ahol a váltórúd bemegy hátul-alul a váltóba, ott körülötte szivárog az olaj (szintet még nem néztem). Rudazat nem lötyög. Esetleg lehet olyan csoda, hogy váltóolajat meg ott egy szimeringet cserélek és helyre áll, vagy nézzek neki egy bontott váltót? Tényleg, váltóba milyen olaj megy? Azért próbálom menteni a menthetőt mert most várja a 2. babáját, minden fillér számít, szerintem nem is gondolta hogy legalább ennyit kell foglalkozni a kocsival...

Azt már nem is mondom, mert azt meg tudom oldani, hogy a hátsó kipufogódob letört, a csomagtartóban hozta, most veszek hozzá ilyen gumi függesztőt, aztán teszem vissza a helyére. Szerencsére lejött a cső az oldható résznél, így nem kell a műanyag tanktól 5 cm-re hegesztenem :)

Köszönjük szépen!

 

Előzmény: hubo44 (148192)