Alváskultúra (X) 2018.11.26 0 0 12968

Szia Számok,

 

hát igen, ez egy amolyan marketinges világ, ahol a kedves Vásárló feladata, hogy egy-egy termékről lekapargassa a marketingmázat hogy a valós termék valós értékét vethesse össze a fogyasztói árral. Éppen ezért van a fórum, éppen ezért írom évek óta az Alváskultúra matrac blog oldalt, hogy kinyitogassam a szemeket, hogy rávilágítsak arra, hogy ami sz*r az sz*r még ha szépen is van becsomagolva, vagy hogy van olyan ami ugyan jó, de nem annyiért, mint amennyiért szeretnék eladni... A kereskedelem egy ilyen műfaj és mindig is ilyen lesz. A szegény Vásárló meg reklámvezérelt konzumlaikus, hiszen manapság bármit szeretnél venni szinte minden területen ugyanezekkel a csúsztatásokkal találkozik és nyilvánvalóan nem lehet mindenhez érteni.

 

Csak egy példa:

 

A Greater Idaho Falls Science Fair versenyén tavasszal elsô díjat nyert egy egyetemi hallgató, aki megpróbálta megmutatni, milyen könnyen bedôlünk a tudományos köntösbe burkolt, környezeti ártalmakkal fenyegetô szövegeknek. A fiatalember egy petícióhoz gyûjtött aláírásokat, amelyben a "dihidrogén-monoxid" nevû vegyszer szigorú ellenôrzését vagy teljes betiltását követelte. Hiszen az anyag - többek között - túlzott izzadást, hányást okozhat, a savas esô fô komponense, gáz állapotban súlyos égést idézhet elô, hozzájárul az erózióhoz.

A pályázó ötven embert kérdezett meg, hogy támogatná-e a vegyszer betiltását. Negyvenhárom igennel válaszolt, hat nem tudott dönteni, és csak egy jött rá, hogy dihidrogén-monoxid egyszerûen:

 

A VÍZ.

 

Üdvözlettel:

 

Pálinkás László

Előzmény: számok (12967)