The BIG bang theory Creative Commons License 2018.11.17 0 0 88597

A Honda, a Crf 450 L-el, szép csendben előre "menekül"......

 

Bár még mindig tartja magát a gyártók közötti "gentleman agreementhez", miszerint, "azért sem gyártunk 50le körüli, könnyű, középkategóriás, valódi tereplehetőséggel rendelkező bringát". Csak olyat, ami vagy nehéz, vagy gyenge, vagy teljesen alkalmatlan, még földútra is.

  Hát persze, hiszen ez a lassan már csak 1000+ccm-ről induló, elektronikával teleb@szott 250 kg-s, extra profittal árulható, túraenduró  vasaktól venne el vevőket.

 

  Csak hát "rés van a pajzson",  egyre több gyártó "szemezget" a kategóriával.....

A kinaiak, a Benelli TRK 502 X-el "beletenyereltek" a piaci lyukba, de a Kawasaki is jön jövőre a Versys 400-al, (már a 300-as is 40le-s) és a KTM is végre kijön a 390 túraendurójával.

 

   A Honda a CRF 450 L-el megcsinálta a saját "beugróját" a kategóriába.

Persze, 25 le-vel, ami a mai technikával, 450 ccm-ből, csak erős "butítással" lehetséges, de komoly pénzekbe fogadnék, hogy ha a piac jól reagál a fentemlített tipusokra, akkor majd a Hondánál is előkerülnek a CRF 450L-hez a gyári "okosító" szettek, amitől, hipp-hopp 50le körüliek lesznek.

 

Persze jó drágán, mert az extra profitnak meg kell lennie valahol.......(ügyes).

 

   

 

Előzmény: Mistral1 (88589)