Ati_66 Creative Commons License 2018.11.15 0 0 21405

Én is úgy gondoltam a kormány magasság miatt kedvezőbb lehet a Ride geometriája.

 

A hagyományos országúti geometriánál a megfelelő üléspozíció esetén a középcsapágyhoz viszonyítva hátrább ülünk így a karokra csuklókra a testsúlyból kisebb terhelés jut. A triatlonhoz és a könyöklő használatához kedvező üléspozíció esetén a középcsapágy tengelyén átmenő függőlegeshez viszonyítva akár 5 cm-rel is előbbre kerülhet a nyereg (már ha van olyan üléscső ami ezt lehetővé teszi). Ez azzal jár, hogy a nyereg kicsit magasabban megfelelő.   Így viszont ha rövid a villa nyak a könyökős kormány vagy a könyöklő adapter nem emelhető elég magasra.

Viszont személy szerint nekem nem tesztszenek az ilyen sutcni síkja fölé kiálló villanyakú bringák:

https://apro.bikemag.hu/static/images/classifieds/surgos-285e-csucs-56-scapin-etika-sl-aero-carbon-NO.570.jpg

 

 

Előzmény: O/O (21403)