Woody_Allen1 Creative Commons License 2018.10.14 0 0 155985

Sziasztok!

 

Tudom volt már szó a totalcar cikkről, de azért bemásolok egy részletet.

"A motorblokk elejének túlmelegedése, a turbófeltöltő rossz hőszigetelése miatt a forszírozottan használt példányok motorblokkja vetemedhet, ennek következtében a főtengelycsapágyak elmozdulnak helyükről, a főtengely pedig megszorul. Erre rásegít a meglehetősen erős kokszosodási hajlam is. A sűrű olajcsere nem szükség, hanem kötelező!"

 

Ezt gobdolom tudták a Saabnal is, ennek ellenére van 260 lovas aero is. Miért?

 

De a lényegi kérdésem. Mi számít forszírozott teljesítménynek?

 

160as utazó? Ha néha eltolom neki 230ig? Vagy huzamosabban megyek 200 felett.  Szóval mi számít forszírozott használatnak szerintetek?