Woody_Allen1
2018.10.14
|
|
0 0
155985
|
Sziasztok!
Tudom volt már szó a totalcar cikkről, de azért bemásolok egy részletet.
"A motorblokk elejének túlmelegedése, a turbófeltöltő rossz hőszigetelése miatt a forszírozottan használt példányok motorblokkja vetemedhet, ennek következtében a főtengelycsapágyak elmozdulnak helyükről, a főtengely pedig megszorul. Erre rásegít a meglehetősen erős kokszosodási hajlam is. A sűrű olajcsere nem szükség, hanem kötelező!"
Ezt gobdolom tudták a Saabnal is, ennek ellenére van 260 lovas aero is. Miért?
De a lényegi kérdésem. Mi számít forszírozott teljesítménynek?
160as utazó? Ha néha eltolom neki 230ig? Vagy huzamosabban megyek 200 felett. Szóval mi számít forszírozott használatnak szerintetek? |
|